Voor bedrijven is het tegenwoordig haast onmogelijk om maximaal omzet te draaien als ze niet op sociaal media zitten en dit geld helemaal voor dienstverlening bedrijven zoals de slotenmakers in Den Haag Veel slotenmakers over heel Nederland hebben de deur dicht moeten doen, omdat ze niet op tijd met sociaal media meegingen. Ze verloren steeds meer omzet en gingen uiteindelijk failliet. Zo zijn er ook veel slotenmaker Den Haag bedrijven failliet gegaan omdat ze niet snel genoeg met sociaal media meegingen en 15 jaar geleden was dit het geval voor de bedrijven die niet snel genoeg online waren met hun website. Technologie veranderd snel en als bedrijf moet je hierin meegaan, want de bedrijven die zich aan het verleden vasthouden redden het niet. Zo waren er slotenmaker Den Haag bedrijven dat al meer dan 70 jaar bestonden en al die tijd waren de bedrijven in de familie gebleven. Een bekend antwoord was “zo deed me vader het en zijn vader ervoor en zo blijven we het doen” deze bedrijven bestaand natuurlijk niet meer. Nu is het de tijd van sociaal media en de slotenmaker Den Haag bedrijven dat hier goed mee omgaan hebben een toekomst tot er weer wat nieuws komt. Als bedrijf moet je groeien met de nieuwste technologie of er is geen toekomst voor het bedrijf. |